SEO - קידום אתרים אורגני

השירות המרכזי שאני מציעה ב- Sparkling SEO הוא קידום אתרים SEO, עבור חברות ועסקים, עצמאים, עמותות ובעלי אתרים שונים. ניתן לבצע פרוייקט אופטימיזציה חד פעמי או מתמשך. ישנה אפשרות לקבל ממני המלצות בלבד ולהטמיע את השינויים בעצמכם.

מה זה SEO?

קידום בגוגל

SEO או Search Engine Optimization אלו הפעולות שאנו עושים באתר ומחוץ לאתר כדי להתאים אותו למנועי החיפוש. הפעולות הללו כוללות אופטימיזציה באתר עצמו מבחינת התוכן ומבחינה טכנית, אופטימיזציה מחוץ לאתר כמו קידום תכנים והשגת קישורים ואופטימיזציה של הנכסים החברתיים שלנו- כמו דף פייסבוק , ערוץ יוטיוב ועוד.

המטרה של seo היא בעצם קידום האתר – כלומר קידום אורגני בגוגל, במטרה להביא את האתר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש בGoogle . ככל שהדירוג של האתר עבור ביטויי חיפוש שמחפשים המשתמשים יהיה גבוה יותר, כך יגדל הסיכוי שהמשתמשים יקליקו על הקישור ויכנסו לאתר שלנו. לאחר מכן התפקיד שלנו יהיה להשאיר אותם באתר כמה שיותר זמן וכמובן להפוך אותם ללידים ובהמשך ללקוחות (או אפילו לקוחות חוזרים).

פעולות האופטימיזציה שאנו עושים באתר ומחוצה לו, מותאמות לגורמים שיקבעו את דירוג האתר שלנו עבור מילות חיפוש שונות, כך שככל שהאתר יהיה מותאם יותר למנוע החיפוש, כך יגדל הסיכוי שהוא אכן יופיע במיקום גבוה בין התוצאות.

איך זה עובד?

גוגל ומנועי החיפוש האחרים קבעו כללים ברורים שעל פיהם הם רוצים שננהג. השאלה אם נקשיב לכללים האלה תלויה רק בנו, אבל כמובן שיהיה לזה מחיר. יש שיטות קידום אתרים שהולכות בקנה אחד עם הדרישות או ההמלצות של גוגל (מה שנקרא White Hat SEO) ויש שיטות אחרות שבהן ניתן להשתמש ושעבדו בעבר (Black Hat SEO) אך אם משתמשים בהן צריך לזכור שהן לא יעבדו לאורך זמן.

גוגל משתמשים באלגוריתם כדי לקבוע את הדירוגים בתוצאות החיפוש, והם מעדכנים את האלגוריתם שלהם כל הזמן. המטרה של העדכונים היא לשפר את התוצאות שמוצגות למחפש , ולהילחם בשיטות הBlack Hat. שיטות אלו יכולות לעבוד לתקופה קצרה, עד שגוגל מעדכנים את האלגוריתם שלהם ומסמנים את האתר שלנו כ'ספאם'. כאשר זה קורה הם ינקטו בצעדים כדי להעניש את האתר (למשל להוריד אותו כמה עשרות מיקומים בדירוג או למחוק אותו מהתוצאות לחלוטין).
מסיבה זאת אם רוצים תוצאות שיישמרו ושיחזיקו לאורך זמן כדאי להשתמש בשיטות White Hat, להתעדכן בכל השינויים באלגוריתם ולעשות התאמות בכל פעם שהם נעשים.

קידום בגוגל

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הכוונה לפעולות הקידום שאינן בתשלום (בניגוד לקידום ממומן). כלומר זהו לא פרסום בגוגל, אלא קידום שמוביל לתנועה אורגנית – תנועה שמגיעה דרך תוצאות החיפוש. משתמש מקליד ביטוי חיפוש בגוגל, האתר שלנו מופיע בין התוצאות של החיפוש, והמשתמש בוחר באתר שלנו מבין כל שאר האתרים. קידום האתר וביצוע פעולות האופטימיזציה למנועי החיפוש יובילו לעליה בדירוג האתר בתוצאות וכך גם לגידול בתנועה (טראפיק) לאתר. ביצוע SEO בצורה נכונה, הכולל שיפורים רבים באתר גם מבחינת חוויית המשתמש, יוביל לגידול בלידים הנכנסים מהאתר (יצירת קשר מהאתר, הרשמה לניוזלטר וכו') וכך יכול להוביל גם לגידול במספר הלקוחות של העסק ובהכנסות.

כמה זמן לוקח הקידום?

תהליך קידום האתר הוא דבר שלוקח זמן. את תוצאות הקידום הראשוני ניתן לעיתים לראות רק בתוך 3-5 חודשים. וכדי לשמר את התוצאות מומלץ להמשיך בפעולות הקידום בכל חודש בחודשו. SEO הוא לא עניין של "שגר ושכח", מעבר לשינויים באלגוריתם של גוגל שמתרחשים באופן שוטף, ישנו עניין של להישאר מעודכנים גם מבחינת התכנים והחוויה של המבקר באתר, להיות פעילים ברשתות החברתיות (היכן שנמצאים הלקוחות הפוטנציאליים – קהל היעד – שלנו) ועוד. לכן מעבר לקמפיין ה- SEO הראשוני שבו נערוך בדיקות וביקורות לאתר ונשפר אותו בהתאם כדי ליישר קו וכדי להיות טובים יותר מן המתחרים, נצטרך לדאוג להמשיך ולעבוד על קידום האתר גם בהמשך כדי שלא יהיה מצב שהאתר יהפוך למיושן ויהיו אתרים טובים ממנו (כך שהדירוג שלו יירד במשך הזמן). קידום אתרים הוא תהליך מתמשך.

עד כמה האתר שלכם מותאם למנועי החיפוש? מלאו את הפרטים ותגלו

מה כולל תהליך הקידום?

תהליך קידום האתר שלכם מתחיל בשיחת היכרות טלפונית שבה נוכל לראות שיש לנו שפה משותפת ולהחליט לאן אנחנו מעוניינים להתקדם מכאן. בשיחה אקבל מכם פרטים על העסק שלכם ועל האתר שלכם, המוצרים החשובים לכם ביותר וכו' ונקבע פגישה פיזית, בה נתכנן את המסע המשותף שלנו ואוכל לתת לכם פרטים נוספים על התהליך הצפוי ולענות על כל שאלות שיהיו לכם. לאחר מכן יוצאים לדרך

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא מחקר שמוצא את המילים/ המושגים המדוייקים ביותר שכדאי להשתמש בהם באתר ושעל פיהם נוכל לראות את השינוי בדירוגים של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. מילות המפתח הללו חשובות מאד, לא רק כדי להופיע במקום גבוה בגוגל, אלא כדי להשיג את התנועה הנכונה והאיכותית. כלומר להשיג את המחפשים הנכונים – אלו שבאמת מעוניינים בהשכרה, רכישה, השוואות, פרטים נוספים ועוד – על המוצר או השירות אותו אתם מציעים, אלו שישנו סיכוי גבוה יותר שגם ימשיכו במורד המשפך השיווקי – כלומר ישאירו פרטים באתר או יפנו אליכם, ולאחר מכן ירכשו את המוצר או השירות שלכם. מילות מפתח הן נושא גדול וחשוב ואם אתם מעוניינים לדעת עוד עליהן, אתם יכולים לקרוא במאמר על חשיבותן של מילות המפתח

חקר מתחרים

בחקר המתחרים נבדוק מיהם המתחרים שלכם אונליין (שסביר להניח שיהיו שונים מהמתחרים שלכם בעולם העסקי) והיכן הם מדורגים עבור מילות המפתח הנבחרות. נבדוק אם יש מילות מפתח אחרות בהן הם משתמשים, כיצד נראה ומתנהג האתר שלהם, כיצד נראים מאמצי הקידום שלהם (אם יש כאלו), ננתח את התוכן שמופיע אצלם באתר וכמובן את הקישורים שמובילים לאתר שלהם

בדיקות ושיפורים טכניים באתר

נדאג לשיפור האתר מבחינת המהירות, שיפור חוויית המשתמש והעיצוב, תיקון שגיאות מפת האתר ואחרות (כפי שמופיעות ב- Google Search Console אך לא רק), נוודא שאין קישורים שבורים באתר, שכל התמונות מוצגות וכל הסרטונים פועלים כפי שצריך.

טיפול בתכני האתר

כשמדובר ב – SEO התוכן הוא המלך (Content is King) ולכן נרצה שהתכנים באתר יהיו איכותיים, מקיפים ומדויקים שיפגעו בדיוק בקהל המטרה. נבדוק אילו תכנים קיימים באתר (אם בכלל)? אילו תכנים חסרים? השוואה מול תכני המתחרים. העלאת תכנים חדשים לאתר (מסוגים שונים – תמונות, סרטונים, תרשימים, מאמרים..), שימוש נכון במילות המפתח (קיימות או חדשות שמצאנו בשלבים קודמים) בתגיות מטא, בכותרות, בתמונות.. נוודא שיש קריאות לפעולה בתוכן (Calls to Action או CTA) ועוד.

בניית קישורים - Off Page SEO

אחד האספקטים החשובים בקידום אתרים הוא הקישורים. הכוונה ללינקים שנמצאים באתרים אחרים ומובילים לאתר שלנו. קישורים אלו הם מעין "אותות" המסמנים לגוגל שהאתר הוא איכותי, רלוונטי ועדכני, ושמגיע לו להיות במקומות הראשונים. בעקבות שינויים באלגוריתם של גוגל, כיום הוא מסוגל להבין בצורה טובה יותר טקסט מאשר בעבר, ולכן יש חשיבות רבה גם לאזכורים של שם המותג או האתר שלנו ברחבי הרשת, ולא רק לקישורים עצמם.

קידום ברשתות החברתיות Social Media

כחלק מתהליך האופטימיזציה, נרצה לשפר גם את הנכסים החברתיים שברשותנו (או ליצור נכסים חדשים במידה ואין לנו כאלו עדיין). נוודא שיש בהן את מילות המפתח החשובות לאתר, קישורים לאתר ולחשבונות חברתיים אחרים שברשותנו, נוודא שהתוכן שמופיע בפרופילים שלנו ברשתות החברתיות מקורי ושאינו חוזר על עצמו ועוד

Call Now Button